MOS VDIS DASHURI 2002 NOKTURN 2004 REQUIEM PËR NJË GJETHE 2005 TRINIA IME 2006 KOHA E PROSTITUTAVE 2007 ITAKA GRUA 2008 LULE PELLAZGJIKE 2012 U DASHKA TË DAL NATËN VONË 2012 E KAM ATDHEUN TEK PORTA 2012 DASHURI 2013 FAJIN E KA HEKUBA 2014 ORAKUJT NË FERR 2015 ODEON 2016 OFELI 2019 ODE PËR SHKODRËN

Zgafella - satirë nga Kolec Traboini

ZGAFELLA
                
                Ajo është një breshkë plakë:
                teveqele
                e shëmtuar
                me nofulla
                të dala
                e ligë
                si shtrigë
                e rreshkët
                pabrekse
                si breshkë;
                por breshka
                ka vrimë
                nuk do t’ia dijë
                se koha
                e breshkave plaka
                ka ikur
                ndaj nis e përsërit
                motive të vjetra
                në delir:
                ma bëj
                ma shtyj
                ma lëviz
                jam e nxehtë
                të djeg
                të përvëloj
                me afshin tim
                jam një vullkan
                ta dish
                e vullkani ka llavë
                që të shkrin
                që të prish
                a ma ndjen
                më shtrëngo
                ma rrëmo
                ma shtyj
                ma shtyp
                si termet
                ma lëviz;
                shtryllja është
                arti im
                dua të jem
                e re
                a më kupton
                a më ndjen
                tunde
                shkunde
                përkunde:

                o - hoooo
                o - heeeej
                lluq - lluq
                .........plluq
                tundet breshka
                si një qerre e vjetër
                në kuturisje
                të harbuar
                për seks;
                ajo është një plakë
                e rrjedhur
                e pjerdhur
                shëmtirë
                për ibret
                me minifund
                e me një zgafellë
                të shpifur
                përfund…


                K. P.  Traboini 2017

  ____________ ____________